Magnetic Aura

Magnetic Aura adalah hasil rawatan magnetic yang telah dijalankan di United Kingdom. Suatu produk kesihatan alternetif yang mampu memberi kesan positif secara automatik disamping dapat meningkatkan taraf kesihatan pengguna.
Bagi tujuan promosi dan menjenamakan magnetic aura pihak pengurusan telah meletakkan harga yang sangat berpatutan bagi melebarkan sayap pemasaran ke seluruh dunia.
Produk Magnetic Aura dijamin mutu serta khasiatnya yang mampu memberikan anda kepuasan menggunakannya. Produk ini juga bebas dari sebarang bahan kimia yang memudaratkan.
Cubalah Magnetic Aura hari ini dan lihatlah perubahan pada diri anda dalam masa yang singkat.


Perubatan Alternatif
Ramai di antara kita sedar bahawa penggunaan magnet di dalam teknologi perubatan alternatif adalah penting namun tidak ramai diantara kita yang mempraktikkannya.

Pada era ini, kita sudah biasa melihat atau menggunakan gelang magnet yang dikatakan mampu meningkatkan tahap kesihatan seseorang.

Namun tidak ramai diantara kita yang mampu memilikinya dek kerana harga gelang magnet yang original agak mahal.

Diatas kesedaran tersebut maka terhasilah Magnetic Aura.

Produk ini bukan saja mempunyai khasiat yang sama dengan gelang magnet original malah ianya didalam bentuk cecair yang mana boleh dikongsi dan harganya jauh lebih murah.



Misi
Memperkenalkan produk kesihatan alternatif yang berkualiti tinggi dan memenuhi kehendak pelanggan masa kini.

Visi Magnetic Aura
Melahirkan seberapa ramai usahawan yang mahu merasai kepuasan, kepercayaan, kesetiaan dengan berkongsi komitmen melalui penyediaan bimbingan, panduan dan pelan perniagaan yang mudah, berkesan dan menyeronokan untuk mencapai kecemerlangan.

Kualiti
Menghasilkan dan memasarkan produk Magnetic Aura yang berkualiti tinggi bagi menepati kehendak pelanggan.

Pelan Perniagaan
Pelan panjang yang melahirkan usahawan baru dan sedia ada serta pelanggan yang setia sebagai teras perniagaan bersama.

0 Comments:

 

© New Blogger Templates | Webtalks