Testimonial

Testimoni ini adalah BENAR. Anda Boleh menghubungi mereka di talian untuk kepastian

Saudara Ibrahim dari Subang Jaya
mengalami migrin yang berlarutan selama beberapa tahun, setelah beberapa hari menggunakan minyak magnetic aura, disapu di nadi lengan dan belakang tengkuk, alhamdullilah migrinnya kini sembuh sama sekali.
012-2932156

Ustaz Hashim pengamal perubatan tradisional dan pendakwah dari Selayang
mengakui kemujarapan magnetic aura, kebanyakan pelanggannya yang terdiri dari pusat rawatan dan urutan amat berpuas hati dengan produk ini. Lenguh, kebas dan lesu badan hilang.
019-2341122

Ustaz Wan Azmi dari Shah Alam
“saya mengunakan magnetic aura ( sapu di pergelangan tangan dan belakang leher ) semasa menduduki peperiksaan, alhamdulillah, saya dapat tumpu perhatian dan kecergasan minda ”
017-3365401

Abdullah dari Johor
“paras darah tinggi saya menurun setelah mengunakan magnetic aura dan disahkan oleh doktor. Alhamdulillah

Saudara Zul dari Pantai Dalam
“ kini saya dapat tidur nyenyak, bangun pagi lebih bersemangat, tidak lagi mengantuk di tempat kerja, lawas ketika buang air, masalah angin badan berkurangan”
0132324325

Adnan dari KL
“ Pertemuan dgn Ibu Bapa dan Saudara Mara lebih bermakna kerana saya dapat menghadiahkan mereka ubat yang mujarab “ Kesihatan saya seperti 10 tahun lepas. .Jazakallah. 0166454303

Azizan dari Langkawi
berjaya berhenti merokok setelah sebulan guna disapu di dada
019 4246000

•3 kes stroke ada kesan penyembuhan dalam masa 2 bulan di Pantai Dalam, Sungkai Perak, Alor Setar
0174734917



Demo Magnetic Aura - Lelaki


Demo Magnetic Aura - Wanita


TESTIMONI USTAZ NIK PUTRAJAYA


INFO SAINS RAHSIA KEHEBATANNYA


Kami Mengalu-alukan testimoni terbaru daripada pengguna Magnetic Aura untuk diletakkan di website kami ini.

1 Comment:

Unknown said...

Saya Hj Misri Bin Parlan Jamaah Haji KT 20 maktab 90 2015 umur 61 tahun sewaktu di Mina saya berjalan kaki express 1 jam pergi melomtar jamrah dan 1 jam balik kami dapati tulang kedua dua tapak kaki telah sakit amat sangat hingga ke betis kerana tidak pernah berjalan kaki sebelum ini melakukannya oleh kerana saya bawa sebotol magnetic Aura saya sapu basah seluruh kawasan yang sakit dan saya rehat tidur bila saya bangun pagi saya hairan kerana kesakitan penat tulang kaki dan otok telah hilang Alham duliliah memang amat berkesan dan amat membantu dan saya ulangi pada 11 zulhijah, 12 zulhijah dan 13 zulhijah berjaya berjalan kaki tanpa rasa saki atau penat termasuk tawaf dan saie alhamdulilah.

2. 4/10/15 jam 12 malam di terminal hj jeddah sewaktu menunggu chek out saya terlelap diatas kerusi batu tiba tiba di kejutkan untk berbaris lalu saya terus bangun tanpa tengok apa ada didepan saya ternyata ada satu lagi kerusi batu dan saya terus melanggarnya terkena pada kepala lutut kiri saya ya Allah sakitnya dan membengkak sekali ganda teringat Magnetic Aura dalam poket dan saya sapukan dan saya rehat 10 menit tunggu kesanya ternyata denyutannya terus berkurangan dan macam tak ada masalah dan saya terus sapu pada yang sakit semasa pernerbangan pulang alham dulillah dan bekasnya juga hilang.

TERIMAKASIH MAGNETIK AURA MEMANG AMAT MEMBANTU KAMI

 

© New Blogger Templates | Webtalks