Pelan Pemasaran

Kami juga Menjalankan Perniagaan ini Secara AFFILIATE PROGRAM, di mana keuntungan akan di kongsi secara berperingkat. Sili Klik sini untuk maklumat lanjut mengenai affiliate program.

Dengan berkongsi maklumat produk dan peluang perniagaan ini dengan rakan-rakan, kenalan atau sebagainya, kami berikan imbuhan kepada anda. Sungguh mudah, cepat dan berkesan. Anda diberi laman web peribadi, hebahkan laman web anda kepada semua kenalan anda.

HADIAH PROMOSI KEPADA ANDA YANG MEMPROMOSIKAN PRODUK
MagneticAura MELALUI WEB
PuncakGlobal.COM :

1) Tajaan Terus : RM 5.00 setiap jualan
2) Komisyen Kumpulan seperti dibawah:


Sistem ini adalah sistem automatik Matrik 5x7 dengan (auto spillover), jika anda mendapat downline yang keenam (berbayar), downline tersebut secara automatik akan berada di bawah rangkaian anda pada aras-2. Anda layak menerima imbuhan (upah promosi) sehingga peringkat ke-7 seperti tertera di atas.

PAKEJ PuncakGlobal.com

Anda boleh membeli lebih dari satu pakej ATAU 6 pakej sekali gus:


Pakej A


Membeli Pakej A PuncakGlobal.com berharga RM65.00 (Magnetic Aura) anda berpotensi menjana pendapatan sehingga RM332,195.00 dengan berkonsi maklumat produk dan peluang perniagaan ini dengan keluarga dan rakan-rakan anda. Sungguh mudah, cepat dan berkesan. Anda diberi laman web peribadi, hebahkan laman web anda kepada semua kenalan anda.

Pakej B


Membeli 6 unit produk PuncakGlobal.com berharga RM65 x 6 = RM 390.00 anda berpotensi menjana pendapatan sehingga RM 1,993,170.00 dengan berkongi maklumat produk dan peluang perniagaan ini dengan keluarga dan rakan-rakan anda. Dengan membeli pakej ini, komisyen jualan sehingga level 1 ialah RM 4.00 setiap seorang dan PuncakGlobal.com akan mendebitkan REBET sebanyak RM 45.00 serta merta ke dalam e-wallet anda. Bermakna modal anda sebenarnya ialah RM 390 – RM 45 = RM 345. Pakej ini sesuai bagi menjana pendapatan jangka masa panjang dan anda akan mempromosikan bermula dari username-1 (U1). Sungguh mudah, cepat dan berkesan. Anda diberi laman web peribadi, hebahkan laman web anda kepada semua kenalan anda.

Beli Sekarang, anda secara Automatik mendapat laman web PROMOSI
untuk anda promosikan kepada kawan-kawan.
Anda mendapat komisyen bila kawan-kawan membeli melalui laman web anda.


Kami Juga menyediakan jualan secara offline. Sekiranya anda berminat menjual secara langsung, kami menyediakan intensif yang lumayan dimana anda akan terus mendapat keuntungan daripada jualan. Kami masih lagi dalam proses melantik wakil-wakil jualan dari seluruh negara dan akan di senaraikan di dalam. Sila hubungi pihak kami untuk maklumat lanjut

0 Comments:

 

© New Blogger Templates | Webtalks